۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶

در دومین روز برگزاری انجام می‌شود؛

نمایش و نقد «میرو»، «شمشیرواندوه» و «آن دو» در جشنواره فیلم کودک

نمایش و نقد «میرو»، «شمشیرواندوه» و «آن دو» در جشنواره فیلم کودک

نشست پرسش و پاسخ فیلم‌های «میرو»، «شمشیر و اندوه» و «آن دو» با حضور اهالی رسانه، منتقدان و خبرنگاران نوجوان در دومین روز از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای جشنواره، بر اساس جدول اعلام شده سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، در روز یکشنبه ۱۵ مهر نشست فیلم‌های «میرو» به کارگردانی حسین ریگی و تهیه کنندگی سعید الهی در ساعت ۱۷، «شمشیر و اندوه» به کارگردانی مشترک عماد رحمانی و مهرداد محرابی و تهیه کنندگی مهدی جعفری در ساعت ۱۹ و «آن دو» به کارگردانی مرتضی رحیمی و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی در ساعت ۲۱:۱۵ در پردیس سینمایی ساحل برگزار می شود. مدیریت و اجرای این نشست ها با سحر قناعتی گزارشگر سیما است.

بر اساس اعلام ستاد برگزاری جشنواره، به دلیل محدودیت مکان برگزاری نشست های پرسش و پاسخ، اولویت حضور در جلسات با اهالی رسانه، منتقدان و خبرنگاران نوجوان است.

نمایش و نقد «میرو»، «شمشیرواندوه» و «آن دو» در جشنواره فیلم کودک

روز نخست جشنواره و میزبانی از ۳۶۰۰ کودک و نوجوان

بیش از ۳۶۰۰ کودک و نوجوان از برنامه‌های نخستین روز جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان دیدن کردند. ۱۶۰۰ داور کودک و نوجوان و خبرنگاران نوجوان به همراه ۲۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس مختلف اصفهان به بازدید از برنامه‌های نخستین روز از سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان پرداختند.

این تعداد از دانش آموزان در سینماهای ساحل و فلسطین به تماشای آثار شرکت کننده در جشنواره نشستند. خانواده‌های اصفهانی نیز از فیلم‌های جشنواره در پردیس سینمایی چهارباغ (سینمای مردمی جشنواره) دیدن کردند.

روز گذشته در کنار نمایش آثار حاضر در بخش‌های گوناگون این جشنواره که از ساعت ۸ صبح آغاز شد، برنامه‌های جنبی همچون برگزاری نشست‌های رسانه‌ای فیلم‌ها نیز پیگیری شد و در گام نخست عوامل ۳ فیلم «آرزوی اسب چوبی»، «مافیای شجاعان» و «رویای پفکی» پاسخگوی سوالات خبرنگاران نوجوان و اهالی رسانه بودند.

برگزاری کارگاه آموزشی «هوش مصنوعی در فیلم انیمیشن» با تدریس مهدی خرمیان و روانبخش صادقی از دیگر برنامه‌های روز گذشته بود.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری مجید زین‌العابدین از ۱۴ لغایت ۱۹ مهر در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 6248603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha